lördag 18 augusti 2012

Inget midnattslopp

Det blir inget midnattslopp inatt. Och jag är inte ett dugg ledsen för det. Det är skönt att vara hemma en helg. Maken, N och jag cyklade ner på samhället där det var "bonden på byn" i dag. Mycket folk, en hel del stånd och trevligt var det. N stannade och tittade på fåren nästan hela tiden medans maken och jag knallade runt. Det var några av de får som går 100 meter hemifrån oss som han kan titta på hela tiden om han vill. Men i dag var de särskilt intressanta.

På förmiddagen började L och jag fixa i ordning hans rum. Väggarna har han målat grå, tyvärr drog färgen iväg mot lila. Men det blir nog ok ändå. Tapeterna till fondväggen kommer till helgen.

Jag har dragit på att gå ut i skogen hela dan. Är lite björnskakis. Men nu ska jag ta mig kragen och gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar