onsdag 1 augusti 2012

Go-cart

Nu äre kväller i huvet på mig. Vi drog ihop packningen på förmiddagen uppe i stugan. Fick tvinga upp den äldsta tonåringen ur sängen. Inte konstigt. Halv tre i natt fick maken och jag hjärnsläpp på hans tv-tittande och mobilspelande/tittande. Vi sover i samma rum i sommarstugan så det går liksom inte att missa att sånt äger rum.

Vi fick med det vi skulle och åkte till Gävle. Pappan hade planerat dagen: Börja med go-cart och avsluta med bio.
Det blev: Börja med go-cart, lite shopping och bio i mitten och sedan avsluta med go-cart.

Pappan och N gick på Madagaskar. Vi andra såg "Cockpit". Vi var nöjda allihop.

Nu känns det som att sommarlovet håller på att ta slut men det är ju 20 dagar kvar. Våra sommar och helg-grannar åker tillbaka till sitt vardagshem och vädret känns ju rätt höstigt...

Dagens bilder:

Jag

Oliver

A

N

Maken

L
Nu kom N hem och sa att han ska åka till Vallentuna i morgon. Då packar vi om då! God natt!

2 kommentarer:

  1. Ja, men jag är ju lite rädd av mig och fast det inte ska gå och tippa med dem så var jag det. Det gick inte så fort för mig...

    SvaraRadera