torsdag 12 januari 2012

Wordfeud

Jag är trött idag. Maken har en Samsung galaxy, det har inte jag. Han spelar inte wordfeud, det gör jag. Han har med sig sin telefon jämt, det har av naturliga skäl inte jag då rå. Jag får passa på att spela när han inte behöver den. Vid 23 snåret i går kväll var det. Det är för sent för mig. I kväll måste jag spela tidigare.

I kväll ska jag på badminton. Jag ska spela. Vi får se hur det går. Lovade stort i helgen som var men känner att jag inte riktigt är lika inspirerad idag.

Jag har haft en myspys dag på jobbet. Det har funkat ok med patienterna, en hade magsjuka så han blev portad. Jag har suttit och skrivit en hel del. Jag delar kontor med 3 andra. Det är så skönt att sitta och jobba när de sitter och diskuterar insatser som de ska göra. De jobbar mer med hemrehabilitering. Jag lyssnar inte på vad de säger, men det är liksom lugnt och rofyllt att bara höra pratet.

Nu ska maken och jag skrapa i hop något till lunch, sen blir det soffläge en stund igen. Om en vecka ska jag till fjällen!!!

2 kommentarer:

  1. Måste de komma om de haft magsjuka! man blir aldrig förvånad. Blää...nej håll er hemma i 2 dygn efteråt säger jag. Inte konstigt att alla sjukdomnar sprids som löpeldar i dagens Sverige. Folk har varken tid eller vett att vara hemma ens en dag.
    Hehe...måste få klaga lite.
    Låter som att du måste byta upp dej vad gäller tel. Jag är också helt ute. Men så är det med oss sg. kanske som väljer fotriktiga skor istället för stil ;0) Jag försökte övertala syrrans barn att få ta över deras iphone för en tusenlapp så att de kunde köpa en ny. Men tyvärr gick de inte på den. Attans! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag var ändå hårdare. En vecka fick han vara i från mottagningen. Jag har magsjuke ångest. Jag tycker verkligen inte om det.

    SvaraRadera