onsdag 11 juli 2012

Rastprat

En arbetsdag till ända. 2 dagar till semester. En trevlig dag på jobbet har det varit. På morgonmötet diskuterade vi bla plastikoperationer. Jag undrar om Peter Lundblad har gjort en rejäl sådan eller om han har någon sjukdom som gör att han ser så förändrad ut. Det ska väl jag egentligen inte lägga mig eller fundera på. Men jag såg en turné affisch igår med honom på. Och han var sig liksom inte lik. Ytligt, jag vet. Men ändå.
Lunchen ägnades åt matte och barn som vill eller inte vill följa med på semester. Tjaa, det var dagens ämnen det.

Ikväll ska jag ut och jogga. Hm, många veckor sedan sist. Emelie ska hänga på. Hon är fotbollstjej. Van att springa och ta ut sig. Ung är hon också. Betydligt närmare L i ålder än mig. Hon ska få vara med på tant-jogg idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar