torsdag 26 juli 2012

Partysommar

Det här har varit en riktig partysommar. I går var det tredje festen på en vecka för min del. Nu ser det lite lugnare ut framöver. Mycket trevligt har det varit och god mat... Igår kväll var det Olivers födelsedagskalas med barnens egna Sägensafari. Det är tredje året de har en egen. De jobbar som attan med den. De som deltog i går var Moa, A, Mina, Oliver och N. Två föreställningar blev det igår. Trötta och nöjda körde jag mina ansvarsbarn i säng vid 12-snåret i natt. De är så duktiga och det värmer i modershjärtat. Maken och L stannade till framemot 2-snåret och dansade och fortsatte med trevligheterna.

Potatisansvariga

Födelsedagsbarnen - för båda fyller år!





Olov

Sme-Per


Mystisk man och Sme-Per

Tant Märit

Den döda pojken

Olov

Hela ensemblen
I övrigt var det golf som gällde igår. L och jag var till Pay and Play banan och gick en 12 håls runda. Om det hade varit möjligt hade han sänkt sitt handicap rejält och jag hade höjt mitt handicap rejält...


L laddar på

I dag ska jag inte göra någonting kul. Jo jag ska på massage ikväll. Taktil massage. Det bästa jag vet. Annars är det bara tvätt, dammsugning och massor med hushållsgöror, det är bara att bita ihop.
Ändring av planer. Vi åker och badar i stället!

1 kommentar:

  1. Vad duktiga de är! Och "fina"! Nästa år vill jag komma och kolla - betalar gääärna inträde. Kram! Nyaste budet: kl6, ej 5, tror du vet vad jag menar... ; ) Kram Pea

    SvaraRadera