onsdag 11 juli 2012

Oj!

Oj, oj, oj, ooooj! Nu har jag joggat med Emelie 25år. Som tränar fotboll 2 gånger i veckan och spelar match på helgerna. Mina ständiga kommentarer under vår 5 kilometare var: Nu måste jag vila! Nu måste jag ta det lite lugnare!
Hon springer kilometern på 5.17. Jag springer kilometern på 6.30-7.30. Men som den trevliga, snälla människa hon är så sa hon att det gick bra ändå... fast det gick sakta. Det mest trevliga var ändå att få träffa och prata med henne. Det blir långt mellan gångerna.

Jag är väldigt nöjd också. Att jag vågade springa med henne alltså.

Pinglan i mitten är Emelie!

2 kommentarer:

  1. Ja, se dessa ungdomar ;0) gammeln tar ut sin rätt. ;0)5 km på 25 min tycker jag är bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och snacka om vilken träningsvärk jag börjar få så här ett dygn efter!

      Radera