onsdag 15 februari 2012

Mera resfeber, nu nästan resinfluensa

Nu är det färdigjobbat ett tag. Det har varit världens längsta arbetsdag. Den tog aldrig slut. Varje patient/kund tog en evighet kändes det som, fast de inte gjorde det. I morgon drar vi. Från Arlanda vid 17 till London. Byte av flygplats i London och sedan vidare till Hong Kong och Auckland.

Vi är ganska spattiga allihop nu. Det är dags för sista genomgången av packningen. Det blir kvällens aktivitet och att få barnen att inte koka över förstås!



Den här lilla älsklingen ska vi lämna hemma. Det blir förstås hårt och svårt. Nu ska jag hämta en nysnaggad 14 åring. Tja!

3 kommentarer:

  1. Åhhhh - jag längtas redan efter er. Och är så glada för er skull så jag rensar tårkanalerna! Det är så häftigt! Ha det underbart, tänk på mig ibland ; ). KRAM

    SvaraRadera
  2. Pea! Tänker ofta på dig och ska fortsätta med det nu. Ses snart! Kram

    SvaraRadera
  3. Idag är er stora dag! Jag önskar er all lycka till ffa då det gäller byte av flyg osv. Dubbelkolla tiderna så att du inte gör samma misstag om mig! Men skulle du göra det så vet du att det ordnar sig och kommer fler flyg och fler tåg...hihi.
    Hur länge blir ni borta nu då? Åhhh, det blir såå skojigt för er. En livs resa. Puss och kram

    SvaraRadera