fredag 10 februari 2012

Hästköp

N säger så här: " Nu har jag funderat flera dagar. Jag ska köpa häst. Ett kallblod" Då var det dags igen. Ytterligare ett projekt. "Då måste du ju visa att du kan sköta om ett djur. Du får ta hand om din kanin själv nu då" svarar jag. "Jaa" säger N och fortsätter "Jag ska kliva upp kl 6 varje morgon för att ta hand om kaninen" Phu känner jag. Då var den diskussionen över. Han kommer aldrig att kliva upp kl 6 varje morgon för att ta hand om ett djur.

Nu är jag så förbaskat trött. En bra vecka har det varit. Men trött är jag. Jag väntar på att A och M ska göra klart Brulée puddingen så att jag får gå ut och gå en vända. 

Nu blir det lite bilder....




L in action i Sandviken


På hemväg från Sandviken. -27 grader.


Morgon i Gusbo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar