lördag 31 mars 2012

Oboy vilket vackert väder!



Vilken fantastisk dag!!! - 5 grader i morse, sol och ingen vind. Det är inte ofta det är sånt väder när vi är i fjällen. Barnen har åkt och åkt. De stora pojkarna har tävlat också. Ls kompis fick brons, jädraranåda vad han åkte fort. Jag hade lite tur också. Jag har åkt i Ls gamla avlagda, urvuxna pjäxor tidigare i vinter pga av min skadade fot. As kompis fick låna mina den här helgen så skulle jag åka i Ls gamla den här helgen också. Det gick inte så bra för mig, nu när foten krymt. Men som tur var gick det bättre för As kompis M med Ls avlagda så jag fick åka med mina gamla hederliga. Åh vad skönt det var. Pjäxor gör skillnad!

M

N


A

V



L
Nu är det middag snart. Dagens meny är Baconlindade kycklingfileér ala Petra med tagliatelle. Till efterrätt fruktsallad och glass.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar