söndag 18 mars 2012

Gammal sketen vardag

Skön söndag. Maken och jag gick till Knupbodarna på förmiddan. Så skönt att komma ut. När jag surat klart blev det ett bra tempo också. Maken har ju så förgjordat långa ben jämfört med mig. Så när han tar ett steg måste jag ta tre. Vilket innebär att jag måste ha en fruktansvärd stegfrekvens. Det blir så jobbigt.

Sen har dan liksom lunkat på. A pluggar och det borde jag också göra men jag har tittat på "30 i februari" istället. Vilken tragisk serie. Ingen är liksom glad. Det går inte bra för någon och alla gör liksom "fel". Ändå tittar jag...
Vi har haft en veckogenomgång också. Vi måste ha det för att det ska funka med logistiken. Den här veckan är helt vanlig. Inget extra hittils. Skönt med gammal sketen vardag.

1 kommentar:

  1. Jag gav faktiskt upp med 30 grader just därför. Inte dålig serie, men ingen är glad... Det blev helt enkelt för deppigt på något obeskrivligt vis. Kram och go natt!

    SvaraRadera