fredag 30 mars 2012

Vårsol i Björnrike



Ja då sitter vi här i Björnrike... Mör i bena och lite trötta. En bra skiddag som i södersluttningarna krävde lite mer benstyrka än vad jag har. Men härligt. Saknar polarna som blev sjuka under veckan och inte kunde följa med. Stora pojkarna ska basta, flickorna och jag tittar på Let´s dance. God middag har jag fått också! Fläskfilégryta med ugnspotatis och ett fantastiskt Amarone till det. Maken liger i sovrummet och lyssnar på Brynäsmatchen. Vi har alla olika intressen...

Men efter lunch har alla barnen samma intresse.
Samkväm!?


Den här veckan har varit bra. Jag har snufsat bäbis 2 ggr, haft det kul på jobbet och nu Björnrike. Men så förjordat trött. Känns som jag får gräva mig upp ur sömnen varje morgon. Det är tungt.




Jamen det har ju också hänt: http://vimeo.com/39273976

Kolla noga så kan ni se A, N och Oliver plus As kompis Moa. Ensilagebalen är makens! Man kan få köra den väldigt sakta för att se allt man vill se. Och den går på tv4 Gävleborg.


Gusbovår!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar