lördag 24 mars 2012

Lite trött i dag. Var på fest med jobbet i går hemma hos Maggan. Mycket trevligt. Vi hade beställt exotisk planka och till efterrätt hade jag gjort en semi freddo. Gött så det förslår! Jag hade en tanke på att åka hem vid 10-snåret. Jag har ingen  lust att vara jättetrött på lediga dagar. Men åkte hem halv tolv. Tiden liksom flög.
Maken håller på att bygga i ordning en sänggavel till våra nya sängar som kom igår. Så inatt får jag sova i den nya sängen! Tänk att man kan bli så lycklig över det. Jag måste vara en enkel själ.
I kväll ska L bjuda på middag. Tre-rättersmiddag. Det ska bli spännande att se vad det blir. Själv tragglar jag på med jägarexamen. Jag hoppas det går bra på måndag. Vill ha det ur världen. Inget nytt spännande har liksom hänt. Signe var på jobbet häromdan så jag fick snuffsa lite på henne, det förhöjde ju dan mycket. På måndag kommer hon hit. Åh vad jag ska snuffsa då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar