söndag 25 mars 2012

Seg söndag

Min son kan laga mat han! Till förrätt fick vi Halloumi med tomat och citron som han haft i ugnen. Till huvudrätt fick vi fläskkotletter med champinjon-fräs, champinjonsås och hasselbackspotatis och slutligen till efterrätt så fick vi hallon-parfait med en klick grädde. Otroligt gott var det!

Idag har det varit lite segt måste jag säga. Inte mycket har hänt. Barnen har varit på badmintonträning. Jag har promenerat och pluggat lite också. Det vore ju skönt om det gick bra i morgon.
Kocken

Fina pojkar
Jag tog kameran med mig på promenaden. Tänkte jag skulle fota rådjuren eller ugglan, men ingen var framme. Så det blev lite annat i stället.
Fönster


Ett till fönster

Jag undrar hur den som bodde här sist var.

Min lilla darling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar