söndag 11 mars 2012

Sovit!

Yihaa! Jag har sovit hela natten. Grannarna höll mig vaken till efter 22 i går kväll. Och det var en bedrift av dom kan jag säga. Skickligt av dom för jag hade bara gröt i huvudet. Men jag har sovit hela natten!

Var till SM-möbler i går. Vilken konstig butik det är. Det är så stökigt och rörigt att det är svårt att se hur möblerna ser ut. Det är konstiga färger på väggar och golv, det har varit samma sen jag var liten. Jag tycker det är fantastiskt att MIO låter dom ha det så. För jag antar att det är franchising? Det finns ju fina saker där men som sagt svårt att se.

I dag blir det en pluggdag. Får se hur det går i morgon. Lutar åt inte så bra. Men idag känns det som jag tar det med jämnmod. Jag får väl göra om det.
Skönt att vara ledig ännu en dag innan jobbet drar i gång igen. Men känner mig lite tom i dag. Antar att det är del av Jetlagen. Har liksom "efter-resa blues".

Tar en portion frukost till och ser om det hjälper. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar