söndag 4 mars 2012

Söndag 4 mars

Lite bilder från i går.


Keith och jag på One tre hill i Auckland


Lime i en bild som ska vara stående


Jag, Barb, Ross och Scott


Keith, Paula, Ross, Scott, Jo och Janine.


Barb, Carol, N och maken


Heath och Carol
  Det var gårdagen det. I dag skulle vi försöka få till en sista surfning. Men det gick inte. Inga vågor! Så vi badade i stället. Barnen badade lite i Stilla Havet. Inte jag. Jag väntade till de varma polerna vid W****** nånting-thermal springs norr om Auckland. Absolut inte lika fint som i Hanmer men helt ok. Carol hade möjlighet att vara med oss så skönt.

Skottkärra vid Orewa beach
  Framåt kvällningen var vi bjuden på middag hemma hos Jo och Russel. Vilket hus! Vilket hem! Så fint och fräscht så att jag nästan dånar! Dä´ni!
Vi fick nötkött, NZländska köttiga korvar, sallad och underbar dessert. Så trevligt och gott. A har lekt med Jo`s dotter och N lekte med sonen.

Jag, Jo, Russel och maken

  
Barnena

Tja då var det dags att sova igen då. Det blir nog en full dag i morgon också. Natti, Natti!

1 kommentar:

  1. Här hemma åker vi Vasaloppet i soffan i dag. Ska nog ta en prommis ner till stugan i solen sen. Stor kram!

    SvaraRadera