tisdag 22 maj 2012

Skallar

På lördan drog brudarna hemåt och maken och jag gick på bostadsrättsföreningsmöte. Ett långt och bra möte blev det. Vad duktiga människor det finns och som ställer upp med sin kompetens i föreningar.
Ja då är det ett år tills nästa möte.

Söndag drog vi hemåt. Jag längtade efter barnen. Massor. Jag vill pussa på dom hela tiden. Men jag får inte längre. Mammahjärtat gråter.



LCHFen sprack i helgen. Med råge. Det här med att få bort godissuget funkar inte på mig. 5 veckor utan godis och sötsaker (förutom mina fuskningar) är som bortblåsta så snart jag börjar tänka på en lakrits och hallonskalle. Nu tar jag nya tag. Lunch och middag i dag har bestått av köttfärslimpa med blomkål kokt i grädde. Det blir nog samma lunch i morgon också. Helt ok. Jag saknar inte potatis,pasta eller ris. Det är väl det enda jag inte saknar. En ny deadline är uppsatt. Midsommar. Sen är det godisdags igen. Hm lite svårigheter blir det på vägen: 40 års kalas, skolavslutning, 7 års kalas, 15 års kalas och kanske lite annat också. Men regler är till för att brytas har jag hört!

Kvällen i kväll har i övrigt bestått av övningsskjutning. Det gick inte så bra. Kanske det går bättre nästa gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar