lördag 5 maj 2012

Gävle i tre dar!

Läste på facebook att vännerna i Vallentuna satt ute på altanen i solen och drack rosé. Det känns väl lite orättvist. Varför glädja sig för dem som har bättre väder än jag? Undrar om kära Annika drar till Dubai i möra?

Jag har varit till Gävle för tredje dagen i rad. Torsdag på nätverksträff för astma och KOL, fredag för att skjutsa ner N till gammel moster och morbror, lördag för att hämta hem N från domsamma. I morgon struntar jag i Gävle.

Har precis kommit hem från badmintonavslutning med tacobuffé. Trevligt och gott. Maken har varit där hela eftermiddagen trots feber. Jag hoppas han har det lätt i lagårn just nu så att det inte tar så himla lång tid för honom. Så han kan komma in och sova snart.

Nu ska jag titta om vi har sån där miniflaska med rödvin. Det skulle vara gott med ett glas...

Gu´nå så ointressant det blev i dag då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar