torsdag 3 maj 2012

Mitt spännande liv!

Kilafors igår, Gävle i dag och Kilafors i morgon. Varierande, spännande liv...
 Nä´rå så lugnt och stilla precis som jag vill ha det. Kvällen har bjudit på promenad i skogen. Och där stötte jag ihop med Lars och Jessica, i helt fel skog. De hade jag verkligen inte räknat med att stöta på.

Jag stötte i hop med 2 älgar också. Men den här stötte jag ihop med i går. Lite flåsig är jag. Ganska mycket låter det som.



I helgen fick L sin moppe. Han har inte körkort än. Så han får köra på åkern så han lär sig att koppla ur och växla. Stolt kille.



Natti, natti!

2 kommentarer:

  1. Kan ju inte se filmen! Göööör nåt! Nyfiken ju!

    //Pea

    SvaraRadera
  2. Trevlig älg, lydig....
    Trodde först att det var en björn du stött på.
    Kram kram Pea

    SvaraRadera