fredag 25 maj 2012

I dag är Abbes dag!

Abbes födelsedagskalas har nog aldrig varit så varm som idag. Tre tårtor hade han beställt och tre tårtor fick han. Nöjd kille. Grattis lilla stora plutt!


Var till Bollnäs i dag för att vaxa ben och bikinilinje igen. Nu var jag till en annan salong, som var juste att ta emot mig med mycket kort varsel. Det blev helt ok resultat. Men de kör med en slags vaxuppvärmningsmaskin som de stryker/drar på vaxet med. Och det blir friktion. Och det gör ont.
Det gör mer ont än när de drar bort håren.
På de andra stället där stryker hon på vaxet med spatel, det är mycket mjukare. Mindre friktion. Jag går nog dit nästa gång.
Lunch sen med en av mina fina innan två av mina fina ungar kom med bussen för lite shopping. Kvällen har varit en lugn historia. Familjemiddag och promenad. Precis vad vi behöver i denna hektiska tid!
Sommarblommor

 I morgon drar vi till Vallentuna för 40 års partaj, yihaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar