torsdag 19 april 2012

Hall of fame.

Ibland funderar jag ju på vår hall. Jag har haft bilder med förut på farstu delen. Här kommer en till bild. Jag undrar varför vi har en skohylla. Det är nog överskattat. Det tycker nog min familj, och jag också för mina skor är också på golvet.


Jag fick en sån trevlig överraskning i kväll. Jag visste att Stina skulle komma för att hämta bilen. Och hon kom och med sig hade hon Petra. Och inte hade de bråttom heller så vi hann ut på en promenad i skogen och dessutom fika en stund. Ångestväga oss hann vi också. Jag vann.
Det blev en mitt i veckan lyx.

Egentligen borde jag tvinga N i säng nu. Men det är ju så spännade med hockeyn så jag har inte hjärta att tvinga honom. Men nu är han nog på gång så matchen är nog slut nu. Brynäs vann! God natt!

1 kommentar:

  1. Lyx, det är det rätta ordet. Lyx att ha er som världens bästa vänner. Kram!

    SvaraRadera