onsdag 25 april 2012

Göteborg

Göteborg är en riktigt trevlig stad. Tråkigt att det inte finns mer tid för att gå runt och titta.
Imorse gick jag dit jag skulle, till Dalheimers hus på Slottskogsgatan. Det var ca 5 km. Det tog betydligt mer än en timme. Det gör ju lätt det när man inte hittar och ska försöka ta sig fram med en karta i näven. 1 minut före kursstart var jag på plats! Dagens föreläsningar var bra. Absolut värt att åka så långt för. Jag skulle vilja ha med mig en arbetsterapeut bara, för det är en team-kurs. Det skulle vara bra.

Efter kursdagens slut tog jag en annan väg tillbaka. Jag skulle kolla om den gick fortare att gå. Det gjorde den inte. Jag hittade ju en massa saker att titta på...

Nu är middan uppäten och jag ska slänga ikull mig. Tyvärr har jag ingen god härlig hotellfrukost att se framemot... Den fick man i en påse i morse. Lite bröd, en liten yoghurt och en liten tetra juice. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar