fredag 13 april 2012

Götta!

Den här eftermiddan har jag fått ha min dotra för mig själv. Man får ju muta lite men vad gör man inte för att få vara med de underbara. Vi har varit på Köpis och IKEA i Valbo. Hon har klädesbrist, eller hade, så vi har fyllt på litegrann. Till och med avslutningskläder blev det. Sen blev det ju lite IKEA shopping också. Vi måste ha lite nya grejor till lägenheten i Björnrike.


Götta!!!
Ännu mer götta!!!


Nu har jag LCHFat sedan i tisdags och jag håller på att dö av sockersug. Jag vill ha tårta, macka, bulle, sockerkaka, chokladbiskvi, påskmust - ALLT!!! Så ikväll har jag fuskat. Det har blivit en halv peanutslab (NZländsk fantastisk choklad) och 2 rutor dajmmjölkchoklad. Och ett glas torrt vitt vin. Det står i instruktionerna att man får dricka torrt vin - så då tog jag det. Det som också är svårt är att så här i början ska man inte äta frukt. Det är svårt. Jag älskar nämligen äpplen och har inga problem att få i mig 5 st per dag. Sivan på jobbet och jag har gjort en deal. Vi ska klara det fram tills Kristihimmelfärdshelgen. Sen får vi fika. YES! Ser framemot det. Jag hoppas att midjemåttet har minskat litet också... Fasiken vad jag ska ligga på henne =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar