måndag 5 december 2011

Utmattningstendenser, fortfarande!

Vissa dagar är jag mer produktiv än andra dagar. Jag har anat mig till att jag är frisk. Jag tycker om att sitta uppe länge och prata med folk och känner inte alls att jag vill gå och lägga mig. Det här hände nu i Grövelsjön med jobbet. Jag har inte gått i från och lagt mig. Jag har inte haft ångest utan det mesta har fungerat bra. I går var det som sagt julskyltning på byn och fika med badminton. Allt mycket trevligt och socialt. Jag är flexledig i dag. Jag fick i väg barnen till skolan, jag bloggade lite och tänkte "Jag går och lägger mig en stund". BOOOOMM!!! Jag gjorde det och vaknade halv ett. Jag har sovit halva da´n. Betalningen för att vara aktiv får jag göra förr eller senare. Men ändå, vad bra att jag har kunnat sova!

Sonen N kom hem nu. Han ropar innan han hunnit stänga ytterdörren " Vet du vart handskarna var? De var på biografteatern. M kom med dem när jag kom till skolan. Allt löser sig ju till sist mamma och jag var inte alls slarvig" Ja visst lilla vän, tänker jag, det mesta brukar lösa sig till sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar