måndag 17 december 2012

Präktig?



Kokar knäck. H-vete vilken tid det tar. Jag vet att det går på bara fem minuter i mikron. Men jag vill inte göra den i mikron, jag vill göra den på spisen. I kastrull.
Maken och jag har varit på turné idag. Så här dagarna innan jul. Riktigt duktiga tycker jag att vi varit idag. Både på att spendera riksdaler och på att ha trevligt. Han är bra trevlig min man.
I morse var jag på gymmet kl 7. Jag räknade ut att jag skulle hinna träna ca 40 minuter innan jag måste hem och duscha för att hinna vara i grannstaden vid 9. Jag hann. Kändes rätt präktigt måste jag säga.

Ikväll skulle jag kunna säga att jag också varit präktig och gjort allt det där man ska göra innan jul. Men det har jag inte. Det var mamsen och papsen som gjorde dagens projekt i det här huset. Nämligen struvor. Gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar