torsdag 22 november 2012

VAB

Vabbar. Det är inte ofta det händer. Maken tar de flesta VAB-dagarna. Jag har svårt att styra om mina kunder. Lite jobb blev det på eftermiddan i allafall och mormor och morfar hoppade in. Genomsnorig kille med ont i huvudet och i magen. Men chorizo gick i och lust att spela bondespelet fanns. Men det blev med några vilo-pauser. Jag borde vabba mer, det är mysigt att vara hemma i lugn och ro och ha fokus på ett barn. N tycker också att det är mysigt att slippa höra mig säga att han ska skynda sig eller att jag inte har tid. I morgon kommer morfar och då kan bondespelet fortsätta igen.


2 kommentarer:

  1. Vill minnas att han var nösäker på bondespelet din yngsta.. Går det att vinna över honom i det? Någon? Hoppas han kryar på sig,hälsa. Kram

    //Pea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag låg bra till ett tag. Sen kom morfar och tog över så jag vet inte hur jag ligger till ännu. N har iallafall köpt en bondgård med siktar på 25 miljoners slottet. Så jag tror att jag ligger lite risigare till nu...

      Radera