måndag 12 november 2012

Gymmat!

Fick sån inspiration i helgen av S. Hon har så jädra snygga överarmar. Mina barn retar mig för mina. Det är rejält med gäddhäng kan jag säga. Så nu i dag har jag varit och gymmat. För första gången på flera år. Jag är inte jätteförtjust i att träna i maskiner. Jag tycker inte de är speciellt funktionella. Så jag struntade i dom förutom två stycken och tränade lite med lösa vikter och skivstänger. Så nu blir det intressant hur kroppen känns i morgon och övermorgon.

Jag har fotat lite i helgen också. Fick en utmaning från "foto-fröken" genom den facebook-grupp hon har för alla som gått hennes kurser. Temat var "Någon jag tycker om". Här är mitt bidrag.

4 kommentarer:

  1. Fin bild på fin man (i sitt rätta element) fotad av FinFlicka!//Pea

    SvaraRadera
  2. Heja heja! Däremot har de inte rejält med gäddhäng, det är inte sant. Håller dessutom med Pea i kommentaren ovan och så längtar jag till månadsskiftet. =)
    KRAM!

    SvaraRadera