tisdag 20 november 2012

Kursar

I dag har det inte hänt mycket. Jag har försökt klura ut hur jag ska kunna ta mig hem från Halmstad efter kl halv fem en tisdag och vara hemma innan det blir en ny dag. Det har inte gått så bra. Det blir två nätter i Halmstad och två dagar på tåg. Inte än. Men i januari.
Har testat laser som behandlingsmetod också. Ska bli intressant att se hur det kommer att gå. Ja men just ja... Jag sprang ju också efter jobbet. Inte mer än 4km. Men det går inte att springa längre den här årstiden när det är mörkt när man bor som vi gör, då riskerar man att bli ihjälkörd. Om man inte vill springa runt, runt men det vill inte jag. Det är tråkigt. Hunden blev glad och jag också. I övrigt kursar jag idag och har skrivit inlägg, reflekterat och haft mig i spridda skurar under dagen. Intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar