måndag 26 november 2012

Saffransbak

Bakningen blev klar. Gott blev det också. L var besviken när han kom hem att vi hade bakat klart men fika fick väl gå an det också.
I dag klev jag upp kl 7, var på gymmet 10 över. Det trodde jag aldrig skulle hända mig. Att jag skulle vara där så tidigt. Men pga diverse trevligheter på fredag blir det inget gymmande då och för att jag skulle hinna i dag så blev det så tidigt. Jag vet några av mina väninnor gillar det här med att träna tidiga mornar. Det gör inte jag, Min kropp är som starkast vid kl 7 på kvällen. Men huvudet har som lättast att skjuta över träningen till morgondagen den tiden också. Det krockar lite. Men vad skönt att ha tränat klart för dagen redan straxt efter kl 8! Jag gillar den känslan.
Nu ska jag skriva en bakgrund till mina fältstudier.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar