söndag 4 november 2012

Tjo

Jahapp! Då var det slut på helgen då. Eftersom det här är en gnällblogg så gnäller jag över att jag är trött fastän jag vilat en vecka. Hur går det i hop?
Såg ni "Så mycket bättre i går?" Vilket fantastiskt program. Åh vad jag grät när Magnus Uggla sjöng. Han kan få till det den där kar´n. Han verkar helt hysterisk och nervös och inte speciellt grundad. Men vissa låtar får han till. Jag gillar "Det strömmar skön musik ur en mälarökyrka..." och den där han sjunger om sin dotter.

Maken och L tapetserar Ls rum. NU blir det klart. Tack och lov. Jag var hem till syrran i går. Där är det liksom klart det som är klart. Det är rent och inga hundhår.Fantastiskt! Jag skulle vilja ha en privat dammsugarpersonal som kom och dammsög golven varje dag. Åh, vad underbart. Jag älskar hunden, men inte håren den släpper efter sig. Dessutom fick jag smaka på nästa veckas festligheters efterätt hos henne. Mmmm. Gött. Men jag undrar hur det kommer att bli med den lilla röda som jag ska ha på mig. Det var ingen bra plan att åka på semester en vecka innan en viktig fest och ha "all inclusive". Makens mål var en en uppgång på 3,5 kg/ skalle. Jag lyckades. 5kg på 5 veckor kan flyga åt fanders. Klänningen har jag inte vågat prova ännu.

Nu är det skiftbyte på badmintonen. N ska hem och A ska dit. Tjo!

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag nyfiken! Fast jag har ju köket och kylen full av ingridienser så jag kan ana. Kram!

    Pea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket gott! Och det ryktas om att resten är gott också. Ser framemot nästa helg!

      Radera