lördag 3 november 2012

Hemma igen.






Nu så är vi hemma igen. Uppkopplingen mot nätet har det varit lite si och så med så här kommer en uppdatering...

Vi har haft det bra. Underbart bra. Det har varit varmt. Det kunde få ha varit lite mer sol, men det har varit bra ändå. Vi har inte gjort någonting förutom att äta, läsa, bada, promenera, träna och spela tennis.Och druckit goda drinkar förstås. A och L gillade Peachier, N gillade Bernie, maken gillade öl och jag gillade det mesta. Jo en dag då det var storm blev det ju shoppingtur till Las Palmas. Tre dagar till hade varit perfekt. 10 dagars semester tycker jag skulle vara bra.
Nu i helgen fortsätter vi med att ta det lugnt. Mamma fyllde år igår så kanske man kan få bli bjuden på lite fika?!
Mina vackra flickor


L skulle sova länge i dag - och då funderar jag på vad det är han har gjort under semestern? Jag ska läsa lite rapporter och uppsatser och göra en power point presentation. N bara njuter av att vara hemma och det tror jag A gör också.



L


A

N

Tennis. Vi är glada om vi träffar bollen.


På väg hem



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar