tisdag 27 november 2012

Blää

 
För en stund sen hade jag den här utsikten från min fåtölj. Mycket snö kom det. Nu har det övergått i regn. Jag ska gå och sova. Känner mig sliten idag. Vet inte varför.
 
Tror jag har formulerat syfte och frågeställningar färdigt till min examinationsrapport. Det ska handla om fysisk aktivitet. Jag gör det lite enkelt för mig, jag vet. Egentligen skulle jag vilja skriva om människors delaktighet och engagemang i samhället, familj och i andra grupper och hur det påverkar hälsan. Men det blir för stort känner jag. Jag håller mig till det lilla. Vad upplyftande det här inlägget blev då! Bläää! God natt! 


2 kommentarer:

  1. Men ååå vad jag hade velat läsa om det där med engagemang! Exakt vad jag och min lunchkompis pratade om idag. Superintressant!

    SvaraRadera