fredag 15 juni 2012

Linköping

Kväll framför tvn i Linköping. Barnen har somnat och jag tittar på fotboll. Nu är det sommsrlov. Mina barn var som vanligt bäst på hela skolavslutningen. Där har jag inget filtet de går rätt in i hjättat på mig. Men det är nog som det ska. Det ska knte finnas filter i föräldrahjärtan. Vi tog en promenad när vi installerat oss på hotellet. Då tappade jag bort nyckelkortet till hotellet... Jag blir så trött på mig själv. Men ibland har man tur som tokig. När vi gick tillbaka låg det på trottoaren en bit från hotellet.

Kommer ni ihåg upprörda karln från i måndags. Han var ju medlem i fmk. Det har/är min pappa också. Det visade sig att pappa känner till den här karln. Han har tom jobbat på F15 med honom. Världen är inte så stor i bland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar