söndag 10 juni 2012

Återigen en skön söndag!

Det har varit en skön dag i dag. Mina stora barn har kört ris. Jag har rensat buskarna från ogräs och inte gjort mycket annat. Lyssnat på ljudbok och spelat wordfeud har jag gjort förstås. Nu när jag kan spela wf är det min favoritsysselsättning. A snodde telefonen och satte igång en massa nya spel den lilla rackaren. Tillslut frågade jag om hon inte skulle börja använda sin nya telefon istället och spela själv. Jorå det kunde hon väl.
Nya telefonen är en uppmuntran till henne. Hon kommer att få tandställning och det ska dras ut tänder och grejas i munnen på henne. Då kan man behöva en uppmuntran. Men själv hade hon bestämt att hon inte skulle börja använda den förräns hon dragit ut tänderna. Det kan ta ytterligare en månad till det. Men i dag ändrade hon sig alltså.
Mitt lilla barn har hängt med kusin J. Hela dan i går och hela dan i dag. N älskar det.
Nu ska jag sova! 

1 kommentar: