söndag 6 januari 2013

Platt

Så här stod det på toa-tavlan i dag: lala, titi, haha. Hej! av hemlig vän
 
Hmm. Jag undrar vem det kan vara. Men det är skönt att veta att man har hemliga vänner också. 
 
 

Började på förmiddan med referenslistan. Sen fortsatte det på eftermiddagen. Sen blev det formen på rapporten och en bilaga. Nu är klockan 21.55 och jag har suttit hela dan. Platt i röva igen. Nu får den vila tills i morgon. Uppsatsen alltså. I och för sig får väl röva det också. Sen ska den in. Hå hå ja ja. Men det är liksom kul också. Och skönt när det är klart. Jag hoppas att jag inte behöver korrigera alltför mycket efter FÖRELÄSNINGEN som jag ska ha inför i klassen i Halmstad nästa vecka. Den kom jag att tänka på nu. Jädrar, nu blev jag geleig i bena. Fasiken då måste jag ju göra en powerpoint presentation också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar