onsdag 2 januari 2013

Mål

Har funderat lite mer på det här med mål. Eller kanske nyårsönskningar som jag kan jobba mot att infria. Så här långt har jag kommit:

  • Jag ska hålla mig så frisk jag bara kan. Vilket innebär att jag faktiskt måste leva lite mer hälsosamt. Bra mat. Tillräckligt med motion. SOVA ordentligt, här är det 8 timmar per natt minst som behövs. Mätbart: depression eller inte depression
  • Fixa plugget. Jag vill lära mig mer och mer och mer. Men jag vill inte åka till Halmstad den 21/1 efter att ha varit där den 15/1. Åka ner för en dag, blir totalt tre dagar. Mätbart: godkänd och fortfarande frisk eller underkänd.
  • Lyssna, titta och beundra sådant och sådana jag tycker är vackert, vackra och bra. Mätbart: nja vet inte riktigt. Men ska ju på Jerry Williams och Bruce Springsteen så det är väl en början. Fina flickor helg snart. Fam W helg om några veckor. Har en innestående middag att hämta ut hos en kompis. Så ja, lite blir det väl.
  • Åka iväg med maken på en fin liten tripp framåt hösten - mätbart.

Det finns mer. Men lite hemlig kan jag ju vara.

Ja det var väl det, för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar