fredag 4 januari 2013

Längtas

Nu har maken varit borta sedan i tisdagskväll. Jag längtar efter honom så att jag nästan går i bitar. 2 nätter kvar sen är han hemma. Jag är inte van att vara utan honom. Men det känns bra att längta. Tittar på gladiatorerna med barnen. Fredagsfajitasen är slut och nu hugger vi in på fredagspopcornen. De stora barnen ska på badmintonläger i helgen. N och jag blir solokvist. Vi tar en tur till Söderala i morgon. När jag var och tränade idag så blev jag så glad. Det var trevliga människor där och jag fick vara själv i skivstångsrummet. Och när jag svängde in på går´n hemma svängde Ulrika in efter mig för att hämta Mimmi. Så då blev jag glad  för att träffa henne. Trevligt att vara glad!

Idag fyller min kusse år. Grattis Sofie! Min morbror fyller också år. Grattis Morgan!

I natt var det tamejf*n hopplöst att sova. Klockan 2 gick jag ner och beordrade L i säng. Klockan 4 var jag fortfarande vaken. Precis när jag seglade in över sömngränsen så "dunk-dunk" så var jag pigg igen. Men dagen fungerade riktigt bra ändå på några få timmars sömn. I natt ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar