tisdag 22 januari 2013

Blå och brun

En helt vanlig vardag med en blå nyans. Det är lite tungt på jobbet. En oviss framtid. Jag har jobb, jag behöver inte vara orolig där. Om jag inte tabbar mig fruktansvärt förstås. Men jag är rädd för att jag kommer att ha orimligt mycket jobb. Jag är orolig för att jag ska bli sjuk igen. Att jag inte ska se signalerna i tid. Just nu mår jag bra. Låt det vara så.
Men å andra sidan kan det faktiskt bli bra. Att jag själv blir min dräng. Att jag själv sköter ruljansen och inte behöver ta hänsyn till andra. Det kommer att bli intressant. Det kan ju bli bra!!!

Och yes! Jag är godkänd på kursen efter korrigeringar. Det känns fin-fint. Det ska jag fira med lite spagetti och köttfärssås.

Köttfärssås är inte snyggt på bild. Det är bara... brunt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar