fredag 21 september 2012

Icke knöven!

Åh fantastiska helg! Förra helgen var jag knöven. Den här helgen struntar jag i det. Jag låtsas inte om det. Så då försvinner det nog. Ska skjutsa ner N till A och kusin Lisa som ska bada och sen sova hos farfar och farmor. Jag ska sätta mig på altanen en stund till. Solen skiner och det är höstigt friskt. Underbart! Kanske man kan få sig ett glas vin i kväll också.

Idag blev jag full i flin på mitt jobb. Jag har i tankarna, utan att förankra det med mina kollegor, tänkt på en utveckling av vissa delar av arbetsplatsen. Så när jag engagerat pratar på om vad vi borde göra så kommer det från vissa snabba, ironiska kommentarer. Men med en snäll underton! Och det gillar jag. Då myser jag inombords. Ingen orkar egentligen en fredag höra mina planer. Det kan jag förstå.

Nu helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar