fredag 12 oktober 2012

Lite skrivet

Vad lite det blir skrivet nu. Tiden är fullspäckad. Jag läser så fort jag kommer åt. I morgon har jag nästa date med min grupp. På söndag ska nästa rapport vara färdig. Vi ska dessutom fundera ut en frågeställning till nästa större arbete. Mycke´nu!

Idag har det varit en bra dag. Slutade kl 13. Sen i väg till frissan där jag var dagens tystaste kund. Och det är så bra med min frisörska, hon är också tyst då jag vill vara tyst. Sen fika på nyöppnade Rådhuskondiset. Gott! Diskuterade en fest som är på gång med  kära vännen min. Vi pratade om när festen skulle börja och jag tittade på inbjudningskortet när jag kom hem. Och jag hittade inte klockslaget. Såg framför mig hur värdinnan sitter och ringer runt till alla och meddelar tiden. Men lugn bara lugn. På baksidan stod det. Det hade jag inte ens sett. Jag är inte så noggrann jag när jag läser.

Nu äre Dobidoo hoppas jag. Sen är det skjutsning och hämtning av undomar hela kvällen lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar