tisdag 2 oktober 2012

Jobbig dag!

Vissa dagar är jobbigare än andra. Idag är det en sån dag. Jag sov för länge. Hann precis till jobbet, utan frukost. Det är inget sätt att börja en dag på för min del.

Skulle ha facebook möte med min grupp kl 20. Det missade jag för vi har en så jädra seg dator och internetuppkoppling. De har gjort ett fantastiskt arbete med vår rapport. De skulle fortsätta att slipa på den. Jag känner att jag glider på en räkmacka (försöker försvara mig inombords att jag satt i nästan fyra timmar i går kväll och redigerade och ändrade saker).
Var på föräldraråd på skolan i kväll. DET var bra. Känns positivt och den här rektorn vi har verkar ha bra tankar och tar ansvar. Skönt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Före kl 21. Det ska bli skönt! Tänker dessutom ta sovmorgon i morgon. Det känns också skönt.

Det är nog inte en så tokig dag ändå. Hmm... Jag tar med mig en kopp te upp i sängen också tror jag. Det låter ju riktigt mysigt det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar