söndag 30 oktober 2011

Sundsvall

-Smörj in mina fötter mamma. De ligger här och fryser säger L 14 år.
Han har använt fötterna mycket idag. Jag tänker att han får smörja sina fötter själv, men tänker sen, det är klart att jag smörjer in dom. Han har en stor blåsa på vardera stortå. Har han tur håller de att spela på i morgon också.
Vi är i Sundsvall. Vi åkte hemifrån vid halv sju i morse och första matchen var kl 9.50. Han spelade mix med en tjej från  Umeå, en annan tjej den här gången. Tyvärr förlorade de och åkte ur. Han kom till kvartsfinal i singel, spelade jättebra och jag tror han är hyfsat nöjd. I dubbel är det semifinal i morgon. De vann deras första dubbel match som spelades kl 21 - så det har varit en lång dag.
Mix
Sundsvall är en trevlig stad. Jag har hunnit med två turer till Birsta och en tur ner på stan. Vi bor på ett Vandrarhem = billigt. Men det finns många skoaffärer = inte billigt. Men ack så snygga skor det finns och ett par får följa med hem.


K och jag har fina skor

J och K bor på samma vandrarhem. Vi orkade sitta en stund framför tvn och umgås, det är fördelen med vandrarhem man träffar lite annat folk och sitter inte bara och ugglar på sitt rum.
J och L. L är trött och har svårt att se normal ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar