tisdag 8 februari 2011

Tisdag igen

I kväll kom jag ut och sprang, så jäkla skönt när jag lyckas komma över tröskeln. 4 km blev det. Kan inte springa längre vintertid pga hur jag bor, och det är kanske lika bra. Å inte gjorde det någe ont i ryggen heller. Så nu blev jag pigg, nu när det är dags att sova. Jag är inne i en period med sömnsvårigheter. Svårt att somna och när jag väl somnat så vaknar jag framemot halv tre och det är omöjligt att somna om. Det blir ju så jobbigt att jobba. Då är det svårt att vara en närvarande terapeut, då går jag på rutin - men det är inte lika kul.

 Sista dagarna har det varit ganska lugnt här hemma. Inga större utbrott, men det puttrar väl under ytan och när man minst anar det så brister det.
Maken är hängig och det hör inte till vanligheterna, trycker i honom en massa hälsokost och hoppas att den rackarns förkylningen går över snabbt.
Vi velar fortfarande om fjällstuga, ska vi eller ska vi inte... Hm det kan bli en långvarig process det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar