lördag 19 februari 2011

Kallt för älskade vovven!

Då maken fyller 40 till veckan fick han sin födelsedagspresent av sin mamma idag. Hon bjöd oss ut på lördagsmiddag på resturang i Bollnäs. Både N 7 år och jag 39 år pratade för mycket. Jag blir stressad om det är risk att det blir för tyst för länge. Men en mycket trevlig eftermiddag blev det och maten var god. Pepparbiffen var dock verkligen pepprig.
Kallt har det vart idag, men det har det ju varit i hela Hälsingland. En skidtur med hunden blev det iallafall på förmiddagen.

Tittar nu på en skitfilm tror jag det är, orkar inte engagera mig. Försöker få maken att gå ut och jobba klart för dagen, men just nu är han mest trött tror jag. Har svängt i hop några chokladbiskvier till kalaset och planerat middagen till partajet på lördag. Det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar