torsdag 10 februari 2011

Lufsande i snö

Fasen vad det yr och snöar. Det kan troligen inte alls mäta sig med det som varit i de södra delarna av landet men det är fullt tillräckligt. Eftersom vi var till Trönö igår så blev det inte mycket av socialstyrelsens rekommenderade 30 minuter dagliga motion. Jag hade planerat att ta igen lite av det ikväll. Jag har sprungit i snö!! Det är en bedrift av mig. Jag tycker egentligen inte att det är jättekul att springa men det är hyfsat när jag väl kommit ut. Idag var det en utmaning och jag lyckades. Superduper nöjd med mina 4 km. Hunden däremot ville helst hem. När vi passerade huset och lufsade sista rundan för att få i hop hela sträckan såg jag på honom att han helst ville byta matte. Men nu är han nöjd och glad igen.
Funderar på att åka på visning av fjällstuga i helgen. Har pratat med vännen mäklaren om vad vi ska tänka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar