onsdag 16 februari 2011

Ångest

Maken och jag var till Jämtland i söndags. Vi var och tittade på fjällstuga. Men tyvärr blidde det ingen i dagsläget. Vårt bud antogs inte, så vi får vänta och se om det dyker upp något annat. Men vi fick ju en dag tillsammans i bilen och en god söndags lunch.

N är inte bra i magen... jag gruvar mig för om det kan vara fröken calici som hälsar på. Magsjuka är ju så himla drygt att få... och ha. Men jag låter väl präktig och lite morbid - men mycket hellre magsjuka än annat elände som kan drabba en. Herregud , jag har verkligen ångest för allt som skulle kunna gå fel i ett barns kropp.

Jag var på Zumba i Bollnäs i kväll. Jag har aldrig provat förut och det var skit kul. Perfekt gruppträning för mig. Men jäkla vad svårt det var med Bollywood steg, inte en takt satt rätt i min kropp. Ska försöka gå igen men nästa vecka är det kurs på gång igen så jag måste jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar