torsdag 17 februari 2011

Ledig dag

Ledig dag i dag. Skönt. Var till Söderhamn i dag och klöpp mig... klippte mig.... ja, ja jag var till frissan. Jag är så imponerad av henne. Hon har fantastiskt minne. Hon träffar mig ca var 8-10 vecka, ibland med längre mellanrum och hon har ändå stenkoll på vad vi pratade om sist jag var där. Hon är lika fantastisk med varje kund. Jag önskar jag hade lite av det där. Jag har svårt att komma i håg vad mina kunder säger även om jag ibland träffar de 2 ggr på en vecka. Om de sedan gör ett uppehåll på någon månad så kan det hända att jag glömmer helt och inte ens känner igen dem om jag möter dem. Fruktansvärt oartigt kan det verka, men jag glömmer så himla lätt.

Jag hade turen sedan att mina bästaste bästa hade tid att äta lunch med mig. Det är sällan jag har möjlighet att äta lunch med andra än de som jobbar på min arbetsplats men det är så mysigt när det blir av. Det är skönt att få vända och vrida på livet och ventilera det som behövs. Idag blev det mest prat om äktenskapets vara eller inte vara och att det är svårt att få vardagen att gå runt ibland. Avslutadet trevliga dagen med ett tandläkarbesök på hemvägen, det slutade också bra. Firade det med att köpa mig en bukett tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar