måndag 8 juli 2013

Men hörrni! Det blev sol!

 
 
Första semesterdagen har runnit förbi. Vaknade i natt och hade ångest för att semestern snart är över. Och då trivs jag ändå bra på jobbet... Snacka om positivt tänkande. Jag undrar om det är bäst att fylla dagarna med göror eller om det är bättre att inte göra något alls. Hur håller semestern i sig längst och gör mest nytta? Helgen har i alla fall varit en blandning av båda. Lördag dag tror jag att jag var i skogen. Sov för länge gjorde jag också. Jo men just ja vi var ju på friidrottstävlingar och tittade på byns stolthet när det gäller friidrott, Björn. Han sprang 100 m och slog distriktsrekord. Snabb pojk det där. Förr var han liten och satt på mina axlar och förkunnade sin kärlek till mig.
 
På kvällskvisten blev det brännboll med polarna förutom den mat som maken och A hade fixat. Trevligt och mycket trivsamt 
 
 
 

Sen blev det söndag och otroligt fantastiskt underbart varmt. Maken körde båten bra så att både jag och A kom upp på vattenskidorna. A för första gången med god hjälp av farbror och kusin. Jag har åkt förr men fick kämpa många gånger innan jag kom upp. Det finns bildbevis, men ingen vacker syn tyvärr. Jag som har tyckt att min bikini suttit så bra =S
Barnen åkte ring också. Och maken körde och körde och var så nöjd.
 

A

Maken, A och Oliver.

Oliver och A
När vi kom hem däckade vi. Ambitionen var att ta en joggingtur. Det blev ingen. Vi kom inte längre än till grannarna. Betydligt trevligare efter en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar