tisdag 9 juli 2013

Gjortidarå?

Skavsår mellan skinkorna är inget jag trivs särskilt bra med. Men med det omfång av rumpa jag bär med mig så är det lätt att få det när det är varmt. Jag ska försöka lösa det problemet tills i morgon då jag ska ta en tur till golfbanan igen. Om L har bokat vill säga. I dag har L och jag spelat med grannarna.  Det var skitbra. Det är bra att få tips om varför jag inte träffar bollen. Och det behöver jag.

Jag spädde på skavsåren med att ta en skogstur. Jag skulle plocka svamp. Inte en svampusling såg jag och när jag var längst hemifrån började det spöregna. Muntert!

Nu njuter jag i soffan med en bok. En stund ska det bli för i morgon ska vi vara på banan vid halv åtta. Semester?

2 kommentarer:

  1. Hoppas skavsåret läker före mc turen... ; ) Vet av egen erfarenhet att de kan jäklas som attan. VASELIN! KÖP! Kram Pea

    SvaraRadera