måndag 15 juli 2013

Bilderna


Magnus



Ebbot och Weeping willows
 

Ebbot


Det är jättekrångligt att lägga in bilder just nu. Här kommer några i allafall från gårdagens konsert. Väldigt soligt för artisterna. Fast de kanske inte tittar så mycket annars heller. Det är trögt att skriva också. Jag kan inte backa och rätta så texten blir inte helt vad jag tänkt mig. Så är det nu iallafall.

Vad har dagen bjudit på då? Jo den sämsta golfrundan hittils. Jag tröstar mig med att jag får öva att slå mycket vilket innebär att jag borde bli lite bättre efter hand, eller? Idag var Olivers farbror med. Han är en van golfspelare. Både L och jag fick nog lite prestationsångest och spelade uselt. Oliver han är cool och spelar lika bra som vanligt. N var med som caddy till Oliver. A ville inte spela och maken slog gräs. Vi for till farfar och käkade lite tårta på kvällskvisten och sedan fick jag till ett träningspass vilket var välbehövligt och kommer att kännas i morgon. Jag tänkte att jag skulle ha gått på gymmet i kväll, men käkade ju tårta så jag hade inte tid. Nu är det mitt i natta igen. Dagarna flyger. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar