lördag 18 maj 2013

God natt

Nu är det sent. Jag är trött. Barnen kommer snart att bli osams. De två yngsta är så trött-fnissigt-retiga och det brukar sluta med bråk. Så jag lämnar det här skeppet snart och går och lägger mig.

Idag har vi släppt ut korna, det gick bra. Det var många som hjälpte till och då går det bra. Flera stannade och käkade lunch, så himla trevligt. Sånt gör mig glad. Igår kväll var grannars här och käkade. De gör mig också glad. Så hittills har det varit en glad helg. Så skönt =)
L har jobbat sin första dag och det var kul. Nu sover han hos en kompis. Jag kan säga att det inte har blivit ett glas vin för oss i kväll. Det vågar vi inte. Vi måste kunna göra en uttryckning vid behov. Å vad jag hoppas att det inte behövs.
En prommis med maken i våren blev det ikväll. Det är inte ofta vi lyckas med det.

Nu stupar jag i säng. Och jag lämnar melodifestivalen också... åt sitt öde. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar